15 February 2013

ulangtahun kelahiran sepupu kesayangan


untuk sepupu kesayangan yang berada jauh nun di sana , ini entry untuk kau sempena dengan ulangtahun kelahiran kau yang ke-22 :)



umur pun daa makin meningkat. kita pun daa tak serapat dulu. dulu , macam 17tahun yang dulu. kau ingat lagi tak ? kita membesar sama sama. bermain , tidur , mandi , waktu minum susu. act , bukan susu. kau ingat lagi tak air favourite kita waktu kita kecik dulu ? ape lagi kalau bukan Milo :) dan baju pun mesti nak sama jugak. kita rapat macam belangkas. sampaikan adik beradik kau bahasakan diri kau kakak dan aku adik. ohh rindu sangat dengan semua kenangan tuu :(

lagi aku rasa seronok + gembira bila kita dapat sekolah teknik sama , kelas sama , dorm sama dan katil kau sebelah katil aku. aku tak tahu macam mana nak lalui kehidupan student asrama waktu tuu. almaklum laa , pertama kali. tapi disebabkan kau ada dengan aku , aku jadi kuat dan berani untuk lalui semua dugaan waktu kita duduk asrama dulu. sesiapa yang jadi kawan kau , automatik akan jadi kawan aku jugak. 

tapi sekarang , kita dipisahkan kerana tanggungjawab yang kita pikul. aku dengan dunia kerani aku. dan kau dengan dunia menganggur kau. ehh betul ke tak aku ni ? :\ tak pasal pasal kang aku kena serang dengan semua orang sebab keluarkan ayat tuu hihi :p ehh tapi kau memang belum dapat kerja yang kau nak tuu kan ? but , nvm laa cousin. rezeki ada dimana mana. aku sentiasa doakan kau semoga dapat kerja yang kau impikan tu :)

sekarang , kita berjumpa pun kalau ade kenduri atau kat majlis kawin sedara mara. kalau tak pun , kalau adik beradik kau semuanya balik kampung. dan waktu tuu baru kita dapat jumpa then , kau bawak aku jalan jalan sekeliling bandar pontian dengan kereta porche hitam kau tuu hihi :) dan kau takkan keluar pergi bandar pontian tanpa aku. 

banyak sangat kenangan kita bersama selama 22tahun ni. kau unik. kau 1 dalam 1000. tapi kalau kau daa dapat kawan baru kat luar sana , tolong jangan lupakan sepupu kau yang sorang ni :'( jaga diri. semoga dimurahkan rezeki dan dipanjangkan umur. semoga kita dapat konvo dan sambung degree sesama macam kat teknik dulu. aku nak kau tahu yang aku sayang kau sangat sangat ! :) 


thanks for reading mine :] you're allowed to come again XD

1 ribu pengkritik:

Anonymous said...

The BlockChain wallet is a weighty propelled cash trading stage. It is a combined wallet of trading stage and likewise the business focus miss the mark on USA. It will rest promised you for social affair best objectives so essentially dial the BlockChain contact number AT-1800-665-6722 office and will have the ability to manage unsubstantiated trade issues in a while. We ensure that for any sort of bother in couple of minutes so get related with the helpdesk through phone and get trustworthy courses of action at the sensible expense.

©Hakcipta Terpelihara Natashaborhan