30 November 2012

Happy Birthday Hasniey



Happy 21st Birthday to you my dear Hasniey :)

semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki. semoga sukses untuk kehidupan yang akan datang. 3 tahun kita lalui segalanya bersama. simpan kenangan kita bersama sebagai kenangan yang terindah dalam hidup mu. terima kasih kerana menjadi pemandu yang berhemah untuk kami selama setahun ni :) jaga diri , jaga kesihatan.

lepas daa habis belajar ni , baru aku perasan yang kita ber-2 tak banyak ambik gambar bersama :\ #sadlife :'( ini pun aku bukak semula semua folder gambar yang lama lama tuu. then , baru aku jumpa. itu pun lepas puas aku korek korek + mencari sampai ke lubang cacing , ini jee gambar yang aku ade dengan kau :\ kalau dipanjangkan umur , kalau kita dapat jumpa lagi lepasni , aku nak ambik gambar kita ber-2 banyak banyak banyak banyak lagi dengan kau :D agar dapat dijadikan koleksi peribadi :)

last but not least , I hope our friendship will be last forever  ♥ aku sayangg kau ! *hugs


thanks for reading mine :] you're allowed to come again XD

0 ribu pengkritik:

©Hakcipta Terpelihara Natashaborhan