29 November 2012

setelah lama menyepi dan kini aku kembali



Hello everybody. please say Hi to me >.< yeahh , I'm back :) ada sesiapa yang mencari aku tak selama aku menghilang ni ? huh takde ? ohh ok , fine =.=' #sadlife.

10 jari disusun dan 1000 kemaafan ku pohon pada followers , readers dan tidak ketinggalan jugak kepada silent readers diatas pemergian diri ku :'( bukan sengaja untuk berbuat demikian. namun , terlalu banyak tanggungjawab yang perlu digalas untuk diri ini. dan aku mencari kekuatan untuk ber-blogging semula.

seriously , I really miss all the blogging moment like crazy ! :\ rindu nak menaip entry panjang lebar , masukkan gambar banyak banyak dan blog-walking. walaupun , banyak perkara baik dan buruk yang berlaku + macam macam dugaan yang datang , Alhamdulillah , diri ini masih lagi mampu untuk lalui segalanya dan masih berdiri di dunia yang nyata sehingga ke hari ini.

ohh ok enough ! malas nak buat ayat ayat sedih + sadis lagi. nanti korang bosan pulak nak membaca. nyway , banyak benda + story yang aku nak share sebab terlalu banyak benda yang daa terjadi. so , nantikan entry yang akan datang :)


thanks for reading mine :] you're allowed to come again XD

0 ribu pengkritik:

©Hakcipta Terpelihara Natashaborhan