29 November 2012

perubahan


hello fellas :) bertemu kembali. setelah sekian lama kita tak bersua , terlalu banyak cerita yang ingin dikongsikan bersama. kalau nak diikutkan , agak berbulan jugak laa blog ni tak berusik + tak ber-update :\ kekuatan sangat diperlukan untuk aku log in semula blog kesayangan ni. kerana terlalu banyak kenangan yang telah dicatatkan dalam ni.

sebelum aku memulakan untuk menaip entry yang pertama selepas kehilangan aku , aku sempat membuat perubahan pada blog kesayangan. banyak perubahan yang berlaku. kali ni , aku jadikan blog kesayangan ni lebih colorfull atau dalam bahasa melayu nya , warna warni :) huhu :p biar nampak lagi ceria dan lebih ceria dari tuan empunya :)


banyak kali jugak percubaan yang aku daa buat untuk hasilkan header ni. dan aku hampir putus asa :\ banyak header yang dihasilkan , tapi semuanya tak berkenan dihati :'( idea yang kreatif entah hilang kemana =.=' berhari hari aku mencuba untuk menghasilkan header baru , tapi masih tak dapat memuaskan hati. dan aku hampir hampir untuk bagi upah kepada blogger lain untuk editkan blog aku sendiri #useless :\ namun , aku teruskan jugak perjuangan dan alhamdulillah , akhirnya , idea yang kreatif tuu datang mencurah curah. dan inilah hasil nya :) percubaan yang pertama untuk hari ini , terus membuahkan hasil yang memuaskan hati. tak terlalu serabut dan simple but nice :)

background juga bertukar. sidebar juga tidak ketinggalan. entah kenapa mustache jadi pilihan hati. mungkin sebab mustache ber-background-kan floral nampak lebih comel disitu. ala ala vintage/oldschool gituu ~

ok laa , sampai disini dulu. jumpa lagi :)

thanks for reading mine :] you're allowed to come again XD

0 ribu pengkritik:

©Hakcipta Terpelihara Natashaborhan