09 December 2012

Bieha birthday


*sila abaikan perbezaan ketinggian yang agak ketara disitu

dear girlfriend ,
Happy 21st birthday to you
semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki. semoga dikurniakan kesihatan yang baik. from 2005 till eternity , I hope our friendship will be last forever. terlalu rindukan semua kenangan bersama sewaktu zaman sekolah. kalau boleh , aku nak patah balik masa. nak macam masa dulu dulu :\ tolong jangan lupakan aku sebab aku rindu sangat kat kauu ! :'( lama sangat tak jumpa + gossip-ping together. ada jee halangan yang datang bila plan nak jumpa :\ sedih ! but , nvm laa. kalau ada rezeki 1hari nanti , insyaAllah kita akan bertemu lagi :) 

ehem ehem , aku macam daa ade bau nasi minyak je ni :p kalau daa nak makan nasi minyak tuu , jangan lupa jemput aku ! aku nak jadi tetamu VVIP :)

last but not least ,
aku sayangg kau sangat sangat ! 

thanks for reading mine :] you're allowed to come again XD

0 ribu pengkritik:

©Hakcipta Terpelihara Natashaborhan