07 December 2012

I've got the job !


hello fellas :) today , I wanna share a good news with you'alls :D excited sangat ni nak menaip. sementara Maharajalawak Mega tak start lagi , so aku ambil kesempatan ni untuk update entry. walaupun badan agak keletihan akibat berjalan kesana kemari harini namun , aku gagahkan juga untuk update entry baru sebab nak kongsikan berita yang menggembirakan bersama kalian :)

ingat tak arituu aku ade bagitahu yang aku pergi interview ? you know what ??!! I've already got the job ! give a clap for me :) I am soooo happy :D petang tadi aku dapat panggilan dari mereka. mula mula tuu rasa macam daa putus harapan :\ sebab daa hampir 3 hari berlalu lepas dari hari interview tuu. finally , tak sangka pulak boleh dapat :)

itu lah yang dinamakan rezeki :) I've already shared the good news with my family. dan ibu laa insan yang palingggg gembira. tak dapat nak diluahkan dengan kata kata. sebabnya , job ni yang aku nak kan sangat + aku harap harapkan sangat. finally , alhamdulillah , I've got the job ! tidak lupa jugak , dengan berkat doa ibu dan keluarga , akhirnya pekerjaan itu jadi milik aku.

job tuu takde laa bagus mana. just as a Clerk. but , cukup lah sekadar untuk aku mencari pengalaman baru sebelum aku melanjutkan pelajaran nanti. selain tuu , boleh laa aku tambah duit kocek sendiri dan tak payah susah susah nak mintak duit jajan kat ibu lagi lepasni *thats the important thingg ! so , lepasni daa tak payah susah payah nak mencari kerja lain :)

so , misi aku lepas ni ialah ; mencarikan kerja separuh masa untuk adik aku yang baru habes SPM tuu pulak. nyway , wish me luck ! :)

maaf kerana tiada susulan gambar kerana mengejar masa dan terlalu excited ! :D

thanks for reading mine :] you're allowed to come again XD

0 ribu pengkritik:

©Hakcipta Terpelihara Natashaborhan