30 November 2012

selamat tinggal PSIS


selamat pagi untuk semua :) jam daa menunjukkan pukul 0130am , maknanya daa pagi laa kan ? :) mesti ramai yang daa lena dibuai mimpi. aku pulak yang rajin nak meng-update pagi pagi buat macam ni. act , mata daa mintak tidur , tapi hati ni yang semangat sangat nak update entry baru khas untuk kalian semua :)

fyi , aku baru saja menamatkan pengajian aku di politeknik beberapa minggu yang lalu :) alhamdulillah , dengan izin-Nya , segalanya berjalan dengan lancar walaupun macam macam dugaan yang datang. selama 3tahun bersama rakan seperjuangan melalui pahit getir kehidupan sebagai seorang pelajar. dan akhirnya , kami dapat menamatkan pengajian diploma di politeknik.

aku dan rakan rakan telah melalui 1 paper final exam dan beberapa lagi subjek tough yang lain. even 1 paper sahaja , tapi itu adalah subjek killer bagi aku :\ act , projek akhir laa subjek yang paling tough. senang nak score tapi susah nak dapat A. alhamdulillah , kami semua lulus dengan baik untuk projek akhir :)

InsyaAllah , jika tiada aral melintang , tahun depan kami akan konvo bersama. saat saat terindah yang dinanti nantikan bakal tiba jika diizinkan oleh-Nya. Doakan kejayaan kami :) 

3tahun lalui segalanya bersama mereka. especially with my beloved  Gadis Cotton #GC :) mereka juga menjadi kekuatan untuk aku semasa aku jatuh , bangun , jatuh dan bangun semula. segala kenangan pahit dan manis telah kami kongsikan bersama. segala kenangan yang kami lalui bersama , tidak dapat dijual beli di mana mana. hanya kenangan terindah itu yang akan terpahat dihati ini buat selamanya.


tak sampai sebulan pun lagi kami terpisah ,
namun hati ni daa mula rindukan mereka :'(

semoga kita bertemu lagi wahai sahabat sekalian :)


thanks for reading mine :] you're allowed to come again XD

0 ribu pengkritik:

©Hakcipta Terpelihara Natashaborhan