06 December 2012

Hello Kitty theme park


hello fellas :) aku disini masih lagi menunggu panggilan kerja dari tempat yang aku pergi interview harituu. dan harini , aku masih lagi menjadi pembantu rumah sepenuh masa. macam terukkan ? ok , boleh gelakkan aku sekarang =.='

harini , nak share something about Helly Kitty theme park at Nusajaya. arituu aku dengan adik adik aku dapat pergi jalan jalan kat nusajaya dengan cousins. rajin betul diorang tuu bawak kitorang adik beradik ke sana. walhal masing masing daa ade anak sendiri :p act , tak masuk dalam theme park tuu pon. just window shopping kat kedai dia sajee. even just "kedai" sahaja , but I was like "OMG , rasa macam taknak balik !" :D semua barang dalam tuu comel comel belaka. kami just survey tiket then , jalan jalan je sekitar kawasan tuu. punya laa ramai orang :O pening ! rasa macam nak halau je semua orang balik ! biar kami je yang ade dalam tuu :)


act , theme park dia indoor. so , pada sesiapa yang takut sunburn tuu , boleh laa pegi. sebab takkan terdedah kepada cahaya matahari :) gambaran theme park tuu macam gambar yang kat atas ni. dia ada 3 level. Ground floor tempat untuk beli tiket. then , ada jugak Hello Kitty punya cafe and shops. Boleh shopping shopping kat shops dia but , mesti bawak duit yang berkepul kepul untuk shopping :p

1st level for Hello Kitty , 2nd level for Barney and Friends and Pingu , 3rd level for Thomas and Friends and Bob The Builder.

Harga tiket: -

* Sanrio Helli Kitty Town
Biasa: RM65 - Dewasa dan kanak-kanak.
ID Malaysia: RM50 - Dewasa dan kanak-kanak

* Big Club Little ®
Biasa: RM65 - Dewasa dan kanak-kanak.
ID Malaysia: RM50 - Dewasa dan kanak-kanak

2 Park pas: -
Biasa: RM110 - Dewasa dan kanak-kanak.
ID Malaysia: RM85 - Dewasa dan kanak-kanak

thanks for reading mine :] you're allowed to come again XD

0 ribu pengkritik:

©Hakcipta Terpelihara Natashaborhan